اخبار

برگرزاری مجمع سلامت شهرستان اسلام آبادغرب

برگرزاری مجمع سلامت شهرستان اسلام آبادغرب

مجمع سلامت شهرستان اسلام آباد غرب در سال 1402به ریاست فرماندار محترم، و دبیری مدیر محترم شبکه بهداشت و درمان شهرستان و با همت ریاست محترم مرکز بهداشت و کارشناسان ذیربط  آن شهرستان در تاریخ دوم آبان ماه، در محل فرمانداری و با حضور کلیه مدیران سازمان های دولتی و غیر دولتی، نخبگان و متنفذین و معتمدین برگزار گردید.

در ابتدا ریاست محترم جلسه ضمن عرض خیر مقدم به مدعوین به تبیین اهداف جلسه پرداختند و در ادامه مدیر محترم شبکه بهداشت و درمان شهرستان ضرورت و اهمیت موضوع را عنوان کردند.

سپس در این نشست فنی - تخصصی ضمن بیان اولویت های سلامت محور شهرستان به  بررسی راهکارهای اجرایی و عملیاتی جهت حل مشکلات و معضلات  مطرح شده در  شهرستان پرداخته شد. و چهار اولویت مهم :

 ( افزایش تعداد قلیان سرا ها - ساماندهی پسماند های شهری - کشتار غیر مجاز دام و طیور- سد معبرهای شهری ) توسط ریاست خانه مشارکت مردم در سلامت شهرستان بعنوان مطالبات مردمی  اولویت مطرح گردید.

که پس از طرح بیان مشکلات و بررسی وضعیت موجود در زمینه مذکور توسط فرماندار از مسئولین سازمان های مربوطه و درخواست راهکار اجرایی با استفاده از ظرفیت های موجود در سطح شهرستان به تقسیم کار های عملیاتی به اجرایی نمودن راهکار پیشنهادی تأکید نمودند.

 درطی این نشست کارشناس محترم دبیر خانه سلامت وامنیت غذایی سرکارخانم مهناز فتاحی ضمن تشکر ویژه ازمجریان این مجمع، فرماندار محترم جناب آقای مهندس حمید کرمی و مدیر محترم شبکه بهداشت و درمان شهرستان ، جناب آقای دکتر محمد علی خدایی و ریاست محترم مرکز بهداشت جناب آقای مهندس بهرام محمدی، سرکار خانم فریبا عزیزی کارشناس مسئول محترم برنامه مشارکتهای مردمی و جناب آقای محمد رستمی ریاست محترم خانه مشارکت مردم در سلامت شهرستان به جهت تعهد و پیگیر بودن نسبت به حل معضلات شهر، خواستار اجرایی نمودن مصوبات مجمع سلامت و  ضمن بهره گیری از ظرفیت های مردمی و پیگیری دقیق برنامه ها ی کاربردی و مؤثر در خصوص حل این معضلات شدند. در حاشیه این نشست با توجه به برگزاری جشنواره مؤلفه های اجتماعی مؤثر بر سلامت، از سازمان های دولتی و غیر دولتی و افراد اثر گذار و پیشرو در حل مشکلات عمومی در حوزه سلامت شهرستان از سوی ریاست محترم و دبیر  مجمع سلامت مورد تقدیر و تشکر قرار رگرفتند.

۶ آبان ۱۴۰۲ ۰۹:۳۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید