اخبار

سومین نشست توجیهی – مشورتی اعضای هیأت رئیسه خانه مشارکت مردم در سلامت استان برگزار شد

سومین نشست توجیهی – مشورتی اعضای هیأت رئیسه خانه مشارکت مردم در سلامت استان  برگزار شد

 

سومین نشست توجیهی مشورتی با هدف استفاده حداکثری از ظرفیت مشارکت های اجتماعی ساختارمند در راستای اجرای برنامه عملیاتی ابلاغی از سوی وزارتخانه  در سال جاری با حضور اعضای هیأت رئیسه خانه مشارکت مردم در سلامت استان و رییس و کارشناسان دبیرخانه سلامت و امنیت غذایی دانشگاه  در تاریخ سوم آبانماه سالجاری در دبیرخانه کارگروه سلامت  برگزار شد.

 
در این جلسه مصوب شد نشست های فصلی استانی در طی سال جاری (مطابق شیوه نامه کشوری) بصورت منطقه ای و در قالب سه ناحیه در سطح استان، ویژه رؤسای خانه مشارکت مردم در سلامت شهرستان های تابعه با محوریت برنامه عملیاتی، ارائه گزارش عملکرد فصلی، اعلام برنامه های فصل آینده و بررسی چالش های موجود برگزار گردد و همچنین به منظور اجرایی شدن برنامه ها، در سطح شهرستان ها جلسات متناظر استانی ویژه اعضای خانه مشارکت مردم در سلامت شهرستان برگزار گردد.
 

همچنین مقرر شد تهیه مستندات و گزارش عملکرد خانه مشارکت مردم در سلامت استان و شهرستان های تابعه (انتظارات، فعالیت ها، چالش هاو ... ) با امضای مدیران محترم شبکه های بهداشت و درمان و انعکاس مستندات به دبیرخانه کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی دانشگاه بصورت منظم و هماهنگ با مسئولین شبکه آن شهرستان انجام شود.

در خاتمه بر توجه لازم به مناسبت های سلامت محور بر اساس تقویم سلامت ملی و جهانی به منظور ارتقای سلامت عمومی و سواد سلامت آحاد جامعه معطوف شده و از ظرفیت های موجود و در دسترس جهت اطلاع رسانی و آگاهی بخشی عمومی تاکید شد.


۷ آبان ۱۴۰۱ ۱۲:۵۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید