اخبار

دکتر بیگلری: امیدواریم در این ایام با همدلی ، مشارکت و هم افزایی بتوانیم سلامت و امنیت غذایی مردم استان را تامین نماییم

دکتر بیگلری: امیدواریم در این ایام با همدلی ، مشارکت و هم افزایی بتوانیم سلامت و امنیت غذایی مردم استان را تامین نماییم

 

      دکتر حسین بیگلری عضو هیئت امنای مجمع خیرین سلامت استان کرمانشاه در گفتگوی زنده تلفنی با موضوع (( فرهنگ کار خیر و همت والایی خیرین حوزه سلامت استان کرمانشاه )) در شبکه سراسری سلامت سیما بیست و سوم اسفندماه گفت :

در استان کرمانشاه جمعی از افراد نیک اندیش و معتمدان در مجمع خیرین سلامت که غیر انتفاعی و غیردولتی هستند برای تامین و ارتقای سطح سلامت مردم با رعایت مقررات و آیین نامه انجام وظیفه می کنند.

هدف از این کمک های انسان دوستانه ترویج فرهنگ اجتماعی خیرات وکمک به دیگران در حوزه سلامت است. مجمع خیرین سلامت استان کرمانشاه تعامل وارتباط نزدیکی با دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به ویژه کارگروه سلامت و امنیت غذایی دارد  ونیازهای مورد مطالبه مردم از را از سطح شهرستانها و شهرها توسط خانه مشارکت مردم در سلامت که خبرگان و نخبگان استان هستند به مجمع خیرین سلامت منتقل می‌شود و عزیزان خیر با آگاهی و اولویت قرار دادن ضرورت ها با هماهنگی مجمع خیرین سلامت استان بررسی و دسترسی و برخورداری مردم و نیازمندان را فراهم می‌سازند.

دکتر بیگلری افزود خیرین عزیز همیشه بزرگواری کرده اند وهمانند بحران زلزله سال 96 سرپل ذهاب  در تامین نیازهای استان کرمانشاه در عرصه سلامت مشارکت داشته اند در حال حاضر  بیماران کلیوی نیازمند دستگاه دیالیز می باشند که تمام که از تمام در خیرین سطح کشور درخواست تأمین را داریم که کمبود آن در استان کرمانشاه همچنان وجود دارد.

 در مرحله دوم بیماران صعب العلاج و سرطانی نیازمند حمایت و توجه بیشتری هستند .

همچنین بیماری ژنتیکی به نام سیستیک فیبروزیس که برای کودکان ایجاد آسیب های مزمن ریوی می کند و این کودکان برای تامین هزینه های درمانی دچار مشکلاتی هستند که خیرین گرامی  می‌توانند با حمایت‌های خود به عنوان صالحات باقیات کمک کنند . دکتر بیگلری افزود امیدواریم در این ایام با همدلی ، مشارکت و هم افزایی بتوانیم سلامت و امنیت غذایی مردم استان را تامین نماییم .

وی همچنین گفت مجمع خیرین سلامت استان کرمانشاه در همه شرایط بحرانی و مشکلاتی که مردم نیازمند حمایت می باشند انجام خدمت کرده است. خیلی از بیمارانی که دچار عوارض ناشی از بیماری‌های کرونا شدند و بیماری‌های مزمنی پیدا کردند مجمع خیرین سلامت ضمن اینکه در قالب اهدا تجهیزات و لوازم پزشکی به مراکز بهداشتی -  درمانی و توزیع بسته های معیشتی به بیماران نهایت تلاش خود را انجام داده است.

عضو هیئت امنای مجمع خیرین سلامت استان کرمانشاه افزود بیمارانی که بعد از بهبود کرونا درگیر عوارض هستند خدمت به افرادی که در بیمارستان نیازمند کمک های ویژه بوده‌اند افرادی که دچار آسیب های بیماری‌های قلبی - عروقی ، مغزی و کلیوی شدند نیازمند کمکهای ویژه بوده اند که  خیرین نیک اندیش حمایت نموده و همکاری بسیار نزدیکی با دانشگاه علوم پزشکی انجام دادند.

 برای دانش‌آموزان کودکان و عزیزانی که والدین خود را از دست دادند از طرف دانشگاه علوم پزشکی و مجمع خیرین سلامت تمهیداتی انجام شده تا تحت حمایت های اجتماعی ، روحی و روانی مجمع خیرین سلامت و هزینه های زندگی قرار بگیرند.

دکتر بیگلری در خاتمه گفت مجمع خیرین سلامت استان و قسمت هایی در دانشگاه علوم پزشکی که مسئول برنامه های اجتماعی هستند ، از جمله کارگروه سلامت و امنیت غذایی برنامه‌های آموزشی و حمایت‌های اجتماعی را در کنار مسائل مالی انجام داده‌اند.

 

 


۲۵ اسفند ۱۴۰۰ ۰۹:۴۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید