اخبار

سومین دوره انتخابات ریاست خانه مشارکت مردم در سلامت استان کرمانشاه برگزار شد

سومین دوره انتخابات ریاست خانه مشارکت مردم در سلامت استان کرمانشاه برگزار شد

 

   سومین دوره انتخابات ریاست خانه مشارکت مردم در سلامت استان کرمانشاه و کارگاه آموزشی توانمندسازی کنترل و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی یکشنبه چهاردهم آذرماه به همت دبیرخانه کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی دانشگاه علوم پزشکی در سالن اجتماعات بوستان برگزار شد.

دکتر حسین بیگلری رئیس دبیرخانه کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی ضمن بیان انتظارات از برگزاری مجامع سلامت شهرستان به عنوان چالش و اولویت اول سلامت محور شهرستان، جهت آشنایی شورای پیام گزاران سلامت شهرستان و اعضای خانه مشارکت مردم در سلامت در خصوص پیشگیری از سوء مصرف  داروها نیروزا و مکمل های ورزشی غیر مجاز مطالبی ارائه دادند.

دکتر سعید سمیعی رئیس اداره توسعه پایدار دبیرخانه کارگروه تخصصی سلامت و امنیت تشریک مساعی در اجرای برنامه استقرار سند سلامت روان در شهرستان بر اساس الگوی همت را ارائه و بر ارسال گزارش فصلی اقدامات انجام شده در سطح شهرستان تاکید نمودند.

وی همچنین سلامت اجتماعی ، کمیت و کیفیت تعامل فرد با اجتماع به منظور ارتقای رفاه آحاد جامعه، رفتارهای هنجار و ناهنجار، ابعاد سلامت و عوامل موثر بر آن را توضیح دادند.

در این نشست دکتر رامین رضایی توضیحاتی در مورد برگزاری انتخابات ارائه دادند و از خدمات آقای دکتر مولاداد حسینی به عنوان ریاست دومین دوره خانه مشارکت مردم در سلامت استان تقدیر کردند.

در این انتخابات ضمن معرفی افراد داوطلب ریاست خانه مشارکت در سلامت استان و بیان رزومه کاری ایشان و اعلام برنامه های پیشنهادی در دوره جدید خانه مشارکت مردم در سلامت با برگزاری انتخابات و توزیع برگه‌های رای گیری در بین روسای خانه مشارکت مردم در سلامت شهرستان و جمع آوری آرا با حضور نماینده حراست دانشگاه ، مهندس تیمور نوری به عنوان رئیس خانه مشارکت با اخذ ۷ رای  از 13 رای ماخوذه به عنوان رئیس خانه مشارکت استان انتخاب شد و از خدمات دکتر مولا داد حسینی رئیس پیشین خانه مشارکت استان و اتمام دوره دو ساله تصدی  ایشان در این سمت تقدیر و تشکر به عمل آمد.
۱۵ آذر ۱۴۰۰ ۱۲:۱۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید