اخبار

دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه یکی از نمونه های موفق راه اندازی خانه های مشارکت در کشور است

دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه یکی از نمونه های موفق راه اندازی خانه های مشارکت در کشور است
 
 
  نشست هم‌اندیشی مدیران دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی کشور با روسای دبیرخانه‌های کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی استان‌ها با حضور روسای خانه‌های مشارکت مردم در سلامت و روسای شوراهای پیام‌گزاران سلامت استان‌ها برای هم‌رسانی تجربه‌ها و دست‌آوردهای ایشان در پیش‌گیری و کنترل ویروس کرونا در هر استان با حضور دکتر علی دل‌پیشه، رییس دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی کشور برگزار شد.
 
  این نشست در کرمانشاه با حضور مهندس نجفی مهر مدیرکل امور اجتماعی استانداری ، دکتر بیگلری رئیس دبیرخانه کارگروه سلامت و امنیت غذایی، دکتر مولا داد حسینی رئیس خانه مشارکت مردم در استان و دکتر رضایی رییس اداره تامین و ارتقای سلامت دبیرخانه برگزار شد.
 
بسیج افکار عمومی ، جلوگیری از پخش اخبار جعلی، ارتباط قوی با صدا و سیمای استان و رسانه ها، همکاری با خانه مشارکت مردم برای حفظ سلامت کارکنان دستگاه های اجرایی استان ،انتقال صدای مردم به مقامات، پرهیز از اقدامات جزیره ای ، هدایت صحیح شبکه های مجازی و ارتباط خانه های مشارکت با سمن ها از اقدامات انجام شده این دبیرخانه و مشارکت خانه مشارکت مردم استان بوده است .
 
 مهندس نجفی مهر مدیرکل  امور اجتماعی استانداری نیز با بیان اینکه برای انعکاس صحیح آموزش‌ها و انتقال پیام‌های درست در شبکه‌های مجازی  اقدام نموده‌ایم گفت از عملکرد استان کرمانشاه در مقابله و مدیریت کرونا در ستاد ملی مبارزه با کرونا تقدیر شد.
 
 در این نشست دکتر دل پیشه رئیس  شورای عالی دبیرخانه سلامت و امنیت غذایی وزارت خانه  کرمانشاه را به عنوان یکی از نمونه‌های موفق خانه مشارکت و ارتباط با دستگاه‌های اجرایی عنوان کرد و از تلاش و مساعدت همکاران در این زمینه قدردانی بعمل آورد.
 
ایشان از مهندس بازوند استاندار کرمانشاه و دکتر مرادی  رییس دانشگاه قدردانی و عنوان کرد کرمانشاه به درستی یکی از استان های موفق در زمینه مبارزه با کرونا معرفی شده است.

 

۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۰۹:۳۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید