اخبار

آموزش راههای مقابله با بیماری کرونا ویروس جهت پرسنل بیمارستان شهدای کرمانشاه

آموزش راههای مقابله با بیماری کرونا ویروس جهت پرسنل بیمارستان شهدای کرمانشاه

 

  به دعوت دکتر نیک رهی رییس  بیمارستان شهدای کرمانشاه دوره آموزشی پیشگیری و مراقبت از بیماری کرونا ویروس جهت پرسنل در روزهای بیست و هشتم، بیست و نهم و سی ام بهمن ماه در سالن آموزش این بیمارستان جهت پرسنل، کارشناسان و پزشکان شاغل مدیریت درمان سازمان تامین اجتماعی استان برگزار شد.

در این برنامه آموزشی دکتر حسین بیگلری رییس دبیرخانه کارگروه سلامت وامنیت غذایی دانشگاه و دکتر رامین رضایی رییس اداره تامین و ارتقای سلامت دبیرخانه کارگروه در خصوص راههای پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا ویروس آموزش های لازم را ارائه نمودند.

پیشگیری کرونا ویروس جدید همانند بسیاری از بیماری های ویروسی مجاری تنفسی با رعایت بهداشت فردی و ضمن رعایت احتیاطات همه جانبه امکان پذیر بوده و درصد زیادی از انتقال بیماری را خواهد کاست .

در این کارگاه آموزشی درپیشگیری از کرونا ویروس بر شستشوی مکرر دست و صورت با شوینده های مناسب، عدم تماس نزدیک با افراد دارای علائم شبه آنفلوآنزا، پرهیز از  عیادت بیماران با مشکلات تنفسی، روبوسی و در آغوش کشیدن تاکیدشد.

خوشبختانه براساس اعلام وزارت بهداشت تاکنون موردی از ویروس کرونا در کشور  مشاهده نشده است اما آموزش در زمینه پیشگیری از شیوع بیماری کماکان ادامه دارد.

۳۰ بهمن ۱۳۹۸ ۱۳:۴۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید